"Medya Harcamalarının Değişen Yönü” konulu panelde medya ve reklam yatırımının önemi vurgulandı.

"Medya Harcamalarının Değişen Yönü” konulu panelde medya ve reklam yatırımının önemi vurgulandı.

T. C. İletişim Başkanlığı tarafından düzenlenen StratCom Summit // Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi  11 ve 12 Aralık tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleşti.

“Medya Harcamalarının Değişen Yönü” konulu panelde Volkan İkiler (RD), Gökhan Akça (RVD), Neslihan Olcay (IAB) ve Hakan Göl’ün (Deloitte) katılımıyla, Türkiye Medya ve Reklam Yatırımları Raporu sonuçları ve değerlendirmeleri paylaşıldı. Ardından Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) tarafından Türkiye’de ilk defa yayınlanan Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu’nun çıktılarına değinilerek, medya ve reklam yatırımının önemi vurgulandı.