Reklamcılar Derneği, günümüzde ekonominin ve toplumun değişen ve gelişen ihtiyaçlarını pazarlama iletişiminde karşılayabilmek ortak bağıyla birleşen, kişilik itibariyle ve ticari yönden saygın üyelerden oluşan, kar amacı taşımayan bir kuruluştur.
- Her üyenin kişisel ehliyetini artırmak ve yeterliliğini daha da geliştirmek için, üyeler arasında bilgi, tecrübe ve düşünce değişimine olanak hazırlamak,
- Reklam standart ve uygulamalarını geliştirmek; başka kuruluşlarla işbirliği yoluyla iletişim sektörünün bir bütün olarak gelişmelerden yararlanmasını sağlamak,
- Yeni eğilimlerin, olanakların, tekniklerin ve metodolojilerin araştırma yapılmasını gerektirdiği durumlarda, inceleme ve çözümleme çalışmalarını başlatmak.
TİCARİ İFADE ÖZGÜRLÜĞÜ*
Türkiye’deki reklam ajanslarının mesleki kuruluşu olan Reklamcılar Derneği’nin kurumsal amacı, Türkiye’de reklamcılık mesleğinin ve reklam ajanslarının gelişerek ve güçlenerek devamını sağlamaktadır.
* Reklamcılar Derneği tüzüğünden alınmıştır.