Cannes Lions Yılın Temsilcisi: Doğan Burda

Cannes Lions Yılın Temsilcisi: Doğan Burda

İletişimin Zirvesindekiler Ödüllendirildi

Doğan Burda dünyanın en büyük reklam ve iletişim organizasyonu ‘Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ kapsamında düzenlenen Representative of the Year/ Yılın Temsilci Ödülünü kazanarak birinci oldu ve Gold ödül aldı.

 

 

Cannes Lions Festival of Creativity ‘Representative of the Year' Gold ödülü Türkiye adına teslim alan Doğan Burda Reklam Grup Başkanı ve İcra kurulu üyesi Vicky Habif, “İlk defa yapılan bu yarışmada aldığımız en büyük ödül bizim için çok anlamlı oldu. Bu ödül ile 15 yıldır Doğan Grubu desteği ile yapılan ve Türkiye’de ki reklam ve iletişim sektörünün de gelişmesine ve sektörün yurt dışına açılmasına ve tanıtımına katkı sağlayan tüm emeklerin karşılığını almış olduk.

 

 

Ayrıca bu yıl, Ekim ayında Kristal Elma’da gerçekleştirdiğimiz Cannes Lions Ödül Töreni’nde Reklamcılar Derneği ve Reklamcılık Vakfı, Türk reklamcılığının uluslararası pazara açılımına katkılarımdan dolayı verdikleri özel plaket ile de beni çok gururlandırdı” diyerek duygularını ifade etti.

Bu yıl ilk kez gerçekleşen ‘Representative of the Year’ / ‘Yılın Temsilcisi’ yarışması 96 ülkenin katılımıyla Londra’da bulunan National Portrait Gallery’de düzenlenen yemekte sahiplerini buldu. Uluslararası platformda sektörün önde gelen temsilci kuruluşlarının yer aldığı yarışmada kıyasıya rekabet yaşanırken, yılın en iyi temsilcisi Gold ödülünü 15 yıldır Türkiye temsilciliğini sürdüren Doğan Burda, Türkiye adına kazanmış oldu.

Doğan Burda Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin öncesi ve sonrasında yapmış olduğu duyurular, paneller, ödüllü işler sergisi, ödül törenleri, Türkiye’den bugüne kadar 48 jüri gönderimi, Türkiye Young Lions Yarışması gibi programlarla süreci devam ettirirken, 5 yıldır Cannes Young Lions/Genç Aslanlar Türkiye ana sponsorluğunu üstlenen Akmerkez ile birlikte hizmete açmış oldukları Young Lions Zone ile genç yetenekler ve yaratıcı sektörüne keyifli zaman geçirebilecekleri, sürdürülebilir özel bir mekân sundular.

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali medya sponsorluğunu 5 senedir Doğan Burda bünyesinde yer alan Tempo dergisi gerçekleştiriyor.